Відгуки

Задоволені клієнти та їх здорові вихованці допомагають нашій Ветеринарній клініці «Анімалія» розвиватися та не сумувати у моменти труднощів. Якщо ви ще не наш клієнт, а тільки думаєте про те, чи можна нам довірити свого вихованця, рекомендуємо познайомитися з відгуками нижче. А якщо наші фахівці вже допомогли вам, просимо залишити своє.
Алина
вчора, 19:53
Записалась сегодня на прием к врачу. Коту было очень плохо ( по симптомам как бешенство) записалась что бы подтвердили. Нас записали, сказали что ждут. Когда я приехала и уже стояла под клиникой, мне просто позвонили и сказали что у него бешенство, и они отказуються нас принимать. Как можно было коту поставить какой либо диагноз, при все при этом его не видеть??? Почему не лезя было сказать сразу что вы его не возьмите??? Отказали только тогда когда я была уже на месте. Я просто в шоке была. Больше обращаться не буду. ( говорю сразу что у кота не бешенство, а инфекционное заболевание. Диагнос поставили в государственной клинике) спасибо что не бросили в беде !!!!!!
Игорь
14.03.2024 09:09
Спасибо.Приемом полностью довольны.
Большая Анна
19.02.2024 10:34
Все на высоте! Любимая клиника, полное доверие к работе профессионалов.
Большая Анна
19.02.2024 10:34
Все на высоте! Любимая клиника, полное доверие к работе профессионалов.
Барская Ирина
13.02.2024 14:56
Все прекрасно
Настя
13.02.2024 12:38
Возникла необходимость консультации по замене препарата, так как животное не переносит уколы да и на сам препарат не очень воспринимался организмом животного. Так как изначально лечились в этой клинике решили позвонить и посоветоваться по поводу аналогов или заменителей препаратов, но в таблетках. Дозвонились. Трубку взяла администратор которая выслушав нас сказала, что через полчаса вас наберёт врач и все расскажет. Через час опять набрала клинику где та же администратор безапелляционным тоном сообщила, что препарат нечем заменить нельзя, а если животное не переносит уколы, то возите его на уколы в клинику, на мой же вопрос почему мне это не озвучивает врач и могу ли я с ним поговорить последовал ответ, что он занят и мне уже ответ дали. После этого разговора у меня сложилось стойкое ощущение, что клиенты клиники интересны ровно до того момента, пока они не задают лишних вопросов.
Валентина
29.01.2024 17:10
Щиро дякуємо персоналу клініки за кваліфіковану допомогу. Робили дві операції одночасно, а також попередньо УЗД і аналізи, все пройшло добре, собака швидко відновилась і почувається добре) Хочеться відзначити, що у клініці не беруть кошти за кожне питання (як це було у іншій клініці, коли прийшли на вакцинацію і просто спитали чим можна закапати очі, нам виписали краплі і у чеку ми побачили суму 350 грн за консультацію по очам), а озвучують реальні ціни за послуги та особливо приємно, що лікар через тиждень після операції зателефонував щоб спитати про стан собаки. Ми потрапили у Анімалію за рекомендацією знайомих, тепер і я можу порекомендувати) Сервіс дуже сподобався, завжди привітні співробітники та компетентні відповіді на питання, навіть в телефонному режимі. Окрема подяка лікарю Белокурову Артему Геннадійовичу за його працю.
Ольга
23.01.2024 08:21
Все сподобалось. Дуже добре ставлення до тваринок.
Ирина
17.01.2024 23:13
Сучасна з привітним персоналом ветеринарна клініка
Тетяна
08.01.2024 12:04
Раніше, читаючи негативні відзиви про ветеринарну клініку Анімалія, я думала, що це «діло рук» конкурентів, бо не один раз зверталася до цієї клініки і була дуже вражена уважним відношенням до тваринок та їх господарів. Скажу більше, декілька років тому, в Анімалія, врятували мою, на той час не молоду вже, улюбленицю, прооперували призначили адекватне лікування, коли виникали питання я дзвонила до клініки, разом з лікарем ми корегували лікування, замінювали ліки, в залежності від стану кішечки. Спогади про ті часи в мене дуже приємні. Але, нажаль, тільки про ті часи. І ось, нещодавно, я знову звернулась до Анімалія і від цього звернення в мене залишилися дуже неприємні спогади. Звернулась я до клініки, декілька раз наголосивши на тому факті, що завжди жвава тваринка стала дещо в’ялою і почала поганенько їсти. Лікар, який оглянув мою улюбленицю, поміж ділом, констатував, що в неї зубний камінь, який наріс за роки її життя, і не погано було б почистити зуби, але зараз це не має значення, бо в тваринки проблеми з підшлунковою, виходячи з аналізів крові, які були зроблені не натощак, а отже не є достовірними на 100% і мають в деяких показниках похибку і не треба мати медичної або ветеринарної освіти, щоб це розуміти (кожен з людей хоча б раз в житті здавав аналіз крові). Отже, було призначено лікування підшлункової. Після лікування деякий час все було гаразд, але пройшло десь півтора місяця і проблема виникла знов. Знов, я хапаю свою улюбленицю і біжу в клініку, все повторюються, знову аналіз крові не натощак, знову діагноз «пальцем в небо» проблема підшлункової, ще більше лікувальних препаратів включаючи антибіотик. Прийшла я до дому, почала лікування, а воно не дає жодного ефекту і замість поліпшення стану кішки, відбувається все навпаки, вона почала мене уникати, майже перестала їсти, хоча до того їла, було видно, що її щось турбує. Я не знаходила собі місця і на роботі поділилась своєю проблемою з колегою, яка не будучи медичним працівником чи ветеринаром, вислухавши мене, висловила припущення, що вся справа в зубах і порадила звернутися до іншої клініки, що я і зробила. Хочу зразу сказати, що в іншій клініці нам допомогли і проблема була дійсно пов’язана з зубами. Резюмую. Анімалія, що з вами сталося, чому з прекрасної клініки ви перетворилися на комерційне підприємство, яке не зацікавлене в лікуванні тваринок, а зацікавлене тільки в зароблянні грошей. І як, не прикро, але я змушена з вами попрощатися, бо помилки з діагнозом це неприпустимі помилки, бо як кажуть в народі, раз випадковість, два закономірність.